Stokis Purewinners Kuala Lumpur




PUREWINNERS GELANG ION





Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Jutaan Terima kasih saya ucapkan kerana Tuan /Puan sudi singgah diruangan BLOG saya.

Sebelum itu, Izinkan saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu.



Nama Saya Muhammad Hafiz Bin Abdul Halim merupakan pengedar utama / pengedar sah gelang Jenama Purewinners di Seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak...



Sekiranya Tuan /Puan berminat untuk membeli Gelang Purewinners boleh order dengan saya.




YANG PENTING KITA BAGI WARRANTY SELAMA 3 BULAN.

KETERANGAN TENTANG GELANG ION PUREWINNERS

.
Gelang getah BERION NEGATIF khusus untuk FLEKSIBILITI, TENAGA & KESEIMBANGAN !

Mengapa Perlu Cuba?

✔ Membantu mengimbangi tubuh anda
✔ Menambahkan kekuatan dan ketahanan tubuh secara menyeluruh
✔ Tubuh menjadi lebih fleksibel
✔ Meningkatkan kulaiti tidur yang nyenyak
✔ Mengurangkan stress dan serangan penyakit kronik
✔ Mencegah mabuk perjalanan
✔ Menambahkan stamina
✔ Melancarkan perjalanan darah dalam
✔ Disyorkan oleh doktor / perunding di seluruh dunia
✔ Hanya perlu dipakai ditangan
.

LEBIH 1600 ION NEGATIF ..

Setiap PureWinners mempunyai lebih dari 1600 ion negatif, apabila di pakai. Ia berinteraksi dengan badan. Menjadikan badan anda lebih bertenaga dan lebih cergas.

Kerana itulah ia dipilih oleh ramai ahli sukan di Malaysia...

Hanya yang memiliki merasainya....





PUREWINNERS Terdapat dalam 8 warna menarik
♥ Hitam
♥ Biru
♥ Hijau
♥ Merah
♥ Harimau Malaya
♥ Coloreng
♥ Pink
♥ Putih

Purewinners juga terdapat dalam 2 saiz :

★ SAIZ  S    : 17 CM
★ SAIZ  M   : 19.5 CM


Anda nak rasa?

Pm  saya sekarang
.
BELI SEKARANG DENGAN HARGA PROMOSI !!!

HARGA ASAL RM 129.00 SEUNIT
HARGA PROMO RM 80.00 SAHAJA

( Harga belum termasuk pos )

Caj Pos :
RM 8 Semanjung
RM12 Sabah & Sarawak.

BELI SEKARANG
KAMI BAGI SEKALI DENGAN
WARRANTY KILANG SELAMA 90 HARI

SPECIAL OFFER !!!
SPECIAL OFFER !!!
SPECIAL OFFER !!!

BAGAIMANA NAK ORDER ???

Whatapps KOD KUPON dibawah UNTUK dapatkan harga promosi Dari kami.
.

" SAYA NAK PW " KE 014.804.5742
" SAYA NAK PW " KE 014.804.5742
" SAYA NAK PW " KE 014.804.5742

Tekan Link Dibawah Untuk Order

www.wasap.my/0148045742/purewinners

.
TAHUKAN ANDA ???

PUREWINNERS MERUPAKAN SALAH SATU SPONSOR SKUAD LUMBA BASIKAL LE TOUR DE LANGKAWI.






JOM ORDER SEKARANG!!!

FAST RESPON WHATAPPS SAYA TERUS

014.804.5742



















Comments

Popular posts from this blog

CARA - CARA MENGGUNAKAN CERMIN MATA TERAPI IBNUSINA

CERMIN MATA IBNUSINA ORIGINAL

Terkejutttttt !! 3 minggu Power RABUN turun