Terkejutttttt !! 3 minggu Power RABUN turun



TERKEJUT !!!
3 MINGGU RABUN
TURUN  !!!!!!




" Setelah 3 minggu penggunaan saya dapati penglihatan mata saya semakin jelas dan terang.. tanpa cermin mata power saya dapat lihat dengan jelas. "

~  En Cik Din ~
Staff PNB Kuantan Pahang. 






" power rabun saya dalam 300 lebih.... kemudian saya pakai secara konsisten apa yang disyorkan.. setelah  sebulan saya guna...saya pergi check power rabun tinggal dalam 100 lebih sahaja, dan sekarang memang dah tak pakai cermin mata power sebab mata dah jelas .  
.
Saya Syorkan anda terlebih dahulu pergi cek power semasa dekat kedai cermin mata sebelum menggunakan cermin mata terapi.  Kemudian selepas 3 minggu atau sebulan penggunaan anda pergi cek balik power selepas dan tengok resit perbezaan power semakin menurun. "

~ Aini Kuala Lumpur ~













" Mula - mula saya dengar dari kawan tentang produk rawatan mata bagi nak kurangkan RABUN.  Kebetulan pergi ke bandar Kuantan saya singgah ke kedai dalam UTC PAHANG untuk membeli..  tiga tiga beradik angkat semua sebab excited nak cuba !! 

~ 3 beradik ~ 
Kuantan Pahang






PERNAHKAH ANDA 

MENDENGAR CERMIN MATA 

TERAPI IBNUSINA ???





TAHUKAH ANDA ??


Cermin mata terapi ibnusina membantu anda untuk mengurangkan masalah RABUN dekat  rabun jauh dan rabun silau.





Hanya guna 10 minit ke 15 minit sahaja setiap hari terapi mata ini dapat mengurangkan masalah rabun anda secara semulajadi.Cermin mata terapi IBNUSINA berfungsi  melatih mata kita supaya lebih fokus melalui lubang lubang yang sama saiz.

Cermin mata ini juga telah diperkenalkan oleh ilmuwan ISLAM iaitu "IBNUSINA" tokoh ilmuwan Islam cemerlang . Manakala turut diperkenalkan oleh Doktor dari negara barat iaitu DR William Bates dan Dr Roberto Kaplan. 



Hampir 10 tahun syarikat ini beroperasi dan cermin mata terapi merupakan produk utama syarikat dan antara produk yang paling laku dijual di Malaysia.

Untuk melihat lebih lanjut mengenai cermin mata terapi ibnusina serta cara cara guna boleh tekan link dibawah ini.

Banyak TESTIMONI yang telah berjaya mengurangkan masalah RABUN dengan selamat dan semulajadi. tanpa mengeluarkan kos yang tinggi...   TEKAN LINK DIBAWAH INI . 



⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩
TERAPI MATA IBNUSINA





MENGAPA PERLU BERBELANJA LEBIH UNTUK KURANGKAN RABUN ??????


Mengapa perlu keluarkan kos beribu - beribu ringgit untuk mengurangkan masalah rabun mata anda sedangkan cermin mata IBNUSINA hanya beli sekali sahaja boleh dikongsi pakai seisi keluarga. 


Dengan  1 unit cermin mata terapi IBNUSINA boleh digunakan untuk seisi keluarga. Sekiranya ada mak ayah ada masalah rabun pun tetap boleh guna. 




Terdapat 4 design yang menarik :

♥ Model Polka
♥ Model Sporty Black
♥ Model Black Lady
♥ Model Terminator Black






Jenama Ibnusina juga menjadi pilihan artis tanah air.











Beribu ribu unit telah terjual dan banyak testimoni yang dah berjaya kurangkan masalah rabun dengan cermin mata terapi ibnusina.

"Saya sarankan 1 rumah 1 cermin terapi ibnusina"








BAGAIMANA CARA GUNA??? 


Cara Pengunaannya sangat mudah sekali. Hanya pakai 10 minit ke 15 minit sahaja setiap hari.


RABUN DEKAT :


Bagi yang mempunyai masalah RABUN dekat digunakan untuk semua aktiviti membaca sahaja samaada membaca buku, surat khabar, majalah dan sebagainya.



RABUN JAUH 


Bagi masalah Rabun jauh hanya digunakan ketika menonton TV atau fokus pada objek yang jauh sahaja.




INFO LANJUT MEGENAI CERMIN TERAPI IBNUSINA BOLEH TEKAN LINK DIBAWAH INI

⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️

CERMIN MATA TERAPI IBNUSINA 






BAGAIMANA NAK BELI ???? 




BERITA BAIK untuk semua pengunjung ruangan blog ini. 

Syarikat kami mengadakan PROMOSI JUALAN HARGA MURAH terhad untuk 100 orang pelanggan sahaja.  So, bagi pelanggan yang 100 orang ni akan dapat harga ISTIMEWA  beserta WARRANTY untuk produk selama 90 hari. 

Untuk 100 unit sahaja akan dapat WARRANTY dari Syarikat dan Harga Offer!!!  so cepat cepatlah order sekarang!!!! 

BAGIMANA NAK ORDER?? 

Tuan / Puan hanya whatapps kod kupon >> " SAYA NAK TERAPI " dan hantar ke 0148045742 

atau lebih senang TEKAN LINK dibawah ini untuk terus ke whatsapp. 


BUY NOW > "SAYA NAK TERAPI"
















AGEN & STOKIS DIPERLUKAN SELURUH MALAYSIA.

HUBUNGI SAYA SEKARANG

0148045742








INFO LANJUT :


klik >>   "KATALOG PRODUK" 


klik >>   " CERMIN MATA TERAPI" 


klik >>   " CERMIN MATA HD EYEWEAR" 


klik >>   " ORDER SEKARANG"




Comments

Popular posts from this blog

CARA - CARA MENGGUNAKAN CERMIN MATA TERAPI IBNUSINA

CERMIN MATA IBNUSINA ORIGINAL